Strategic Marketing (ILV)

Back

Course lecturer:

FH-Prof. Mag. Dr.

 Alexander Schwarz-Musch

image
Course numberM4.07740.20.020
Course codeStrMaPl
Curriculum2015
Semester of degree program Semester 2
Mode of delivery Presencecourse
SPPW2,0
ECTS credits3,0
Language of instruction German

No data available

Backhaus, K. & Voeth, M. (2009): Industriegütermarketing. 9. Auflage. München: Vahlen
Bruhn, M. & Homburg, Chr. (2013): Handbuch Kundenbindungsmanagement. 8. Auflage. Heidelberg: Springer Gabler
Homburg, Chr. (2015): Marketingmanagement. Strategie - Instrumente - Umsetzung - Unternehmensführung. 5. Auflage. Heidelberg: Springer Gabler
Homburg, Chr. & Totzek, D. (Hrsg.) (2011): Preismanagement auf Business-to-Business-Märkten. Preisstrategie - Preisbestimmung - Preisdurchsetzung. Heidelberg: Springer Gabler
Homberg, Chr. & al. (2012): Sales Excellence. Vertriebsmanagement mit System. 7. Auflage. Heidelberg: Springer Gabler
Koppelmann, U. (2013): Produktmarketing. Entscheidungsgrundlagen für Produktmanager. 6. Auflage. Berlin & Heidelberg: Springer
Mooradian, T. & Matzler, K. & Ring, L (2012): Strategic Marketing. New Jersey: Pearson Eduation