Growth from the Core Business (ILV)

Back

Course lecturer:

FH-Prof. Mag. Dr.

 Alexander Schwarz-Musch

image
Course numberM4.07740.10.020
Course codeWaKeGe
Curriculum2015
Semester of degree program Semester 1
Mode of delivery Presencecourse
SPPW2,0
ECTS credits4,0
Language of instruction German

No data available

Bruhn, M. (2011): Unternehmens- und Marketingkommunikation: Handbuch für ein integriertes Kommunikationsmanagement. München: Vahlen
Ferrel, O.C. & Hartline, M. (2014): Marketing Strategy. Text and Cases, 6th ed. Stanford: Cengage Learning
Hutt, M. & Speh, Th. (2013): Business Marketing Managemet: B2B, 11th ed. Stanford: Cengage Learning
Homburg, Chr. (2015): Marketingmanagement. Strategie - Instrumente - Umsetzung - Unternehmensführung. 5. Auflage. Heidelberg: Springer Gabler
Koppelmann, U. (2013): Produktmarketing. Entscheidungsgrundlagen für Produktmanager. 6. Auflage. Berlin & Heidelberg: Springer
Lay, G. & Erceg, P. (2002): Produktbegleitende Dienstleistungen. Konzepte und Beispiele erfolgreicher Strategieentwicklung. Berlin et al.: Springer